Saturday, March 30, 2013

Grand Central Station, NYC

Het Grand Central Station in New York City  is een van de mooiste stations ter wereld, zo niet het mooiste. Het dateert uit de tijd dat reizen per trein nog voornaam en bijzonder was. De hele architectuur van het gebouw binnenin straalt die grandeur uit; aan de buitenkant is het gewoon een van die blokken in Manhattan. Ik heb er wel eens eindeloos om heen gelopen omdat ik me niet kon voorstellen dat daar dat prachtige station in verscholen zat.

http://www.bigcityhotels.net/gallery/var/albums/New-York-City%2C-NY/new-york-city-grand-central-station-nyc.jpg?m=1313777147

Op internet kwam ik heel toevallig een filmpje tegen over een kunstproject in dit geweldige station dat tot en met morgen daar te bekijken valt. Wat zou ik nu graag daar een kijkje willen nemen om deze kleurrijke en bevreemdende ervaring te ondergaan!


No comments:

Post a Comment