Monday, February 17, 2014

Liefde van later

Het leven is in kleur, maar Nic Askew filmt uit principe in zwart-wit. Hij maakt korte filmpjes, van hooguit een paar minuten, waarin hij mensen hun verhaal laat doen. Kleine verhalen over grote onderwerpen als leven, dood, liefde.


Voor Valentijnsdag sprak hij met Ed en Merle en dat werd een heel mooi en heel 'eenvoudig' filmpje. Over mensen die elkaar nog steeds prachtig vinden, elkaar aan het lachen maken, graag samen zijn. Ik bekeek het en benijdde ze. Zo is het als je lang bij elkaar bent en nog steeds blij met elkaar bent... Maar wat bleek: ook hun liefde was er een van later. Ontroerend en bemoedigend.
How much appreciation lives
in the space between
you and me?
How much gratitude lives
in the space between
you and me?

The Film Guitar Track
How much trust lives
in the space between
you and me?
How much love lives
in the space between
you and me?
- See more at: http://nicaskew.com/collection/between-you-and-me/#sthash.sIR10GpK.dpuf
How much appreciation lives
in the space between
you and me?
How much gratitude lives
in the space between
you and me?

The Film Guitar Track
How much trust lives
in the space between
you and me?
How much love lives
in the space between
you and me?
- See more at: http://nicaskew.com/collection/between-you-and-me/#sthash.1KRwaoNg.dpuf
How much appreciation lives
in the space between
you and me?
How much gratitude lives
in the space between
you and me?

The Film Guitar Track
How much trust lives
in the space between
you and me?
How much love lives
in the space between
you and me?
- See more at: http://nicaskew.com/collection/between-you-and-me/#sthash.1KRwaoNg.dpuf

No comments:

Post a Comment