Wednesday, December 12, 2012

Cadeautje

Vandaag is het cadeautjesdag. Om te beginnen kwam er een mailtje binnen vanochtend waarop ik hoopte, maar dat ik niet (meer) verwachtte. Heel fijn.

Bovendien liggen er lieve kaarten in de brievenbus van collega's, bovenop alle aardige berichten die ik de afgelopen tijd al ontving.

Verder krijg ik vanmiddag een tijdelijke voortand (sinds 17 september j.l. ben ik 'Missing Front Tooth' Ado), waar ik heel blij mee ben en waarvoor ik mijn tandarts niet genoeg kan danken, want hij matst me hiermee. Ik kan niet wachten! Echt, communicatie zonder voortand is een hachelijk gebeuren.

En gaat het beter met de vriendin van G., die ernstig ziek is en nu medicatie heeft gekregen waardoor ze zich veel en veel beter voelt. Het eten smaakt haar weer, ze heeft weer meer kleur. We hopen allemaal dat deze behandeling haar zal genezen. Heel veel sterkte!
www.12121212.nl
Tot slot is het 12-12-12, om 12 minuten over 12 was het cadeautjes weggeefmoment. Ik wist pas sinds kort hiervan en heb het me wat makkelijk gemaakt. Leuk was het zeker, om een wildvreemde te verrassen met een cadeautje (bloemen). Dat gelukkig gracieus werd aangenomen. Volgend jaar weer!

No comments:

Post a Comment