Sunday, November 14, 2010

ADO Den Haag

Lieve lezers, U weet natuurlijk allemaal dat de beeldschone voetbalclub ADO Den Haag, op de 7e plaats in de Eredivisie staat.
Bovendien blijkt ADO te azen op een voetbalbelofte die nu nog voor Ajax speelt. En dat ADO graag wil dat er meer ADO fans aanwezig kunnen zijn bij de komende wedstrijd tegen Feyenoord in Rotterdam. De club is hiertoe een mailactie begonnen

Misschien is het u nu wel duidelijk: veel ADO om vooral maar door de zoekmachine te worden opgemerkt! Auw auw auw: over de rug van ADO Den Haag zorgen dat Teveelado/Too Much Ado vooral maar wordt gevonden...

Aangezien ik, sportief als ik ben, van mening ben dat moet gelden voor wat hoort wat, sluit ik af met deze verwijzing naar de bron van al dit ADO nieuws: www.clubachterdeduinen.nl. Daar is trouwens ook dit mooie citaat te vinden:

                                    ADO, gewèèèldig man!

                                    Jan Mulder (Studio Voetbal)

Daar kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn.

1 comment:

  1. Ha,ha; ook ik kwam op de ADO site! Had de naam van je blog niet meer helemaal goed onthouden en dan kom je via google ( voorronde groot dictee: gegoogled of gegooglet of gegoogeld; ik weet het niet zeker ;-)dus heb de zin maar aangepast....)
    bij de voetbalclub.
    Heel slim van jou!!!! X Suus
    X Suus

    ReplyDelete