Wednesday, April 6, 2011

Button

Alsof ik in een tijdmachine zit, back to the eighties. Heb een paar dagen geleden bij Savannah Bay een button gekocht.

          If I YouTube on Your FaceBook. Will You Twitter MySpace?

Grappig en ook nog een goed To Do lijstje: YouTube filmpjes maken, FaceBook profiel regelen, mogelijkheden van MySpace onderzoeken en abonnement bij provider opwaarderen zodat het een nieuwe Blackberry/Iphone oplevert en ik kan gaan Twitteren...

Over Savannah Bay ook nog wat. Onlangs las ik in of Vrij Nederland of de Haagse Post een artikel over de beste boekwinkels in Nederland. Sommige van de boekhandels kende ik, maar mijn lievelingsboekhandel stond er niet tussen. EEN GROVE NALATIGHEID.

Sinds een paar jaar koop ik zo goed als alle cadeaus (boeken) bij Savannah Bay, maar ik kan er ook terecht voor leuke kaarten, grappige koelkastmagneten en buttons. Dus: hou je van lezen, koop daar je boeken als je in Utrecht woont.

Bovendien, tenzij zwaar dyslectisch, een beschaafd mens leest...

Savannah Bay, Telingstraat 13, 3512 GV  UTRECHT, www.savannahbay.nl.

No comments:

Post a Comment