Wednesday, August 31, 2011

Adore




Hope.jpg
Hoop

Ik heb een schuldig genoegen: Ik ADORE kijken 's 
avonds laat infomercials. Ik ook! Ik ook!

Je weet wel, de echt cheesy degenen die beloven 
om je leven te transformeren.
For only three easy payments of $19.99 or whatever. 
Voor slechts drie eenvoudige betalingen van 19,99 
dollar of wat dan ook.
Voor dat vastgoed cursus of dat de oefening machine 
of dat het verse sap maker of dat gevoel van 
eigenwaarde seminar.
Only three easy payments, stel je voor: slechts drie 
(zegge en schrijven 3!) gemakkelijke betalingen!
En dat slechts 12 minuten (easy zat: gewoon tot 
720 tellen) per dag.
Hell, I worked for YEARS, ik al jaren doen op de 
conventionele manier en kreeg nergens.
Maar u zegt dat voor slechts 12 minuten per dag, ik 
kan worden Superman Rockstar guy? JA, JA, JA: 
POSITIEF DENKEN!
Net als de lachende actoren in de schraal skimpy gym 
kleding in uw informercials?
You know, weet je wel weet je niet, degenen die 
nam de baan, omdat ze dacht 
dat het zou een springplank voor hun carrière als 
serieuze tv-persoonlijkheden zijn? 

Met dank aan Hugh MacLeod en de vertaalmachine van 
Google. 
Vervelen is zóóó 2010.

No comments:

Post a Comment