Monday, August 15, 2011

Goud in de mond

Vanacht 2 1/2 uur wakker gelegen. Nu lijken in bed in het donker, vooral als de slaap uitblijft, minuten uren. Maar ik heb echt op de klok gekeken op gezette tijden en ja het waren toch  echt uren.

Nam een wijs besluit: nadenken, niet piekeren. En dat is me aardig gelukt. Toen het nog donker was heb ik vol aandacht gekeken naar de maan die af en toe achter de wolken te voorschijn kwam. Mooi, al had ik liever geslapen.

Alles bij elkaar toch lekker vroeg op, al geschreven en terwijl de rest van Nederland hardhandig uit de slaap gehaald wordt door de wekkerradio ben ik al aan het bloggen en luister ik naar the year of the cat

Een morgenstond met goud in de mond is misschien wat overdreven, maar ik ben eigenlijk best tevreden.

No comments:

Post a Comment