Thursday, September 11, 2014

De wereld - Khalil


Elke dag rammelt de wereld aan mijn deur, gebeuren er dingen waar ik op zijn minst iets van moet vinden, of iets mee moet. Soms lees ik iets dat verheldert, dat uit onverdachte bron komt en me verder helpt. Niet noodzakelijkerwijs levert dat aangename kennis op, maar wel inzicht. 


Margalith Kleijwegt: Khalil doe me een lol

'In een poging om bevolkingsgroepen dichter bij elkaar te brengen schreef Margalith Kleijwegt jarenlang over integratie en discriminatie. De tweet van een PvdA’er dat Isis een zionistisch complot is, valt haar dan ook rauw op het dak.'
 
Onlangs publiceerde ze hierover een heel goed en genuanceerd artikel in het weekblad De Groene Amsterdammer. Hier te lezen.

Foto: De Groene Amsterdammer

No comments:

Post a Comment